Každá firma, bez ohledu na svou velikost či na to, co tvrdí ve svých propagačních materiálech, existuje především proto, aby svému majiteli či majitelům přinášela co největší zisk. Ten by měl neustále růst, a to rychlejším tempem, než jaké je tempo růstu inflace. Pouze v takovém případě se dá firma považovat za úspěšnou.
K tomu je však zapotřebí, abychom si udrželi co nejvíce stávajících zákazníků, přičemž bychom zároveň měli lákat stále nové. A to není vůbec jednoduchý úkol. Lidé jsou totiž přirozeně konzervativní s odporem ke změně. A aby toho nebylo málo, konkurence se snaží přesně o to samé.
Není tedy divu, že správně zvolená marketingová strategie je klíčem k úspěchu. Mezi běžnou veřejností je samozřejmě zdaleka nejznámější klasická reklama, především pak ta televizní, avšak rozhodně se nejedná o jediný možný způsob propagace.
Skutečně velmi často využívaná je také optimalizace internetových stránek pro vyhledávače, známá také pod svou anglickou zkratkou SEO. Faktem je, že tyto SEO služby SEOLight se rozšířily s větší dostupností internetu. Co vše je ale jejich součástí?
V první řadě je to analýza klíčových slov. Ta nám řekne, jaká slova či výrazy jsou v daném oboru nejvyhledávanější. Tato se následně zapracují do textu na webové stránce firmy.
Úprava samotného webu je dalším krokem. A nejde jen o změnu textu, nýbrž o úpravu celkového vzhledu. Je nutné jej předělat tak, aby lákal návštěvníky ke koupi.
Pak je zde také psaní podpůrných článků. Těch je nutné napsat relativně velké množství za poměrně krátkou dobu. Musí obsahovat jak ono klíčové slovo či výraz, a to jak v textu, tak v nadpisu, tak i hypertextový odkaz na web dané firmy.
Jejich cílem je přesvědčit vyhledávače, že se v souvislosti s daným klíčovým slovem o daném webu hodně mluví. Ten jej pak bude považovat za relevantní odkaz a v seznamu výsledků jej zařadí na jedno z prvních míst. A to je konečným cílem celé metody.